لوکساب شاپ، آب یونیزه شده، سلامت مو

اهمیت تعادل PH:

موجودات زنده به PH بسیار حساس هستند و زمانیکه محلول ها خنثی هستند بهترین عملکرد را دارند .بیشتر ماده داخل سلول ها (بجز هسته سلول) دارای PH حدود ۶.۸ است. پلاسمای خون و دیگر مایعات درون سلول ها دارای PH حدود ۷.۳ هستند

.مکانیسم های ویژه متععدی به تعادل PH این مایعات کمک میکنند تا آنها تحت تغییرات محسوس PH قرار نگیرند. 

رادیکال آزاد:

اکسیژن برای بقا ضروری است . مقدار آن در هوا ثابت است اما ممکن است که مقدار بیشتری جذب بدن شود که در آنصورت به مولکول های فعال و ناپایدار تبدیل میشوند که به آنها رادیکال آزاد میگویند.

اکسیژن های اضافی تمایل زیادی به  اتصال با سلول های زیستی بخصوص سلول های سالم بدن دارند . فعالیت شیمیایی رادیکال های آزاد به دلیل الکترون های جفت نشده است . بطور تقریبی حدود ۲% اکسیژنی که تنفس میکنیم ، به رادیکال آزاد تبدیل میشود. 

این مقدار با ورزش های هوازی به ۲۰% نیز میرسد. این رادیکال های آزاد با الکترون جفت نشده ناپایدار بوده  و دارای  پتانسیل اکسیداسیون بالایی هستند که بدان معنی است این رادیکال ها می توانند از دیگر سلول ها الکترون دریافت کنند.

داخل بدن این رادیکال های آزاد به دلیل توانایی حمله در برابر باکتری ها ، ویروس ها و دیگر میکروارگانیسم ها از مزایای زیادی برخوردار است. اما اگر تعداد این مولکول های اکسیژن فعال یا رادیکال های آزاد در بدن زیاد شود می تواند مشکل آفرین باشد.

آنها بسیار واکنش پذیر هستند و میتوانند خود را در حالت عادی به مولکول های سالم زیستی متصل کنند و باعث نواقص ژنتیکی شوند.

رادیکال های آزاد میتوانند عامل بیماری های زوال کننده باشند. از آنجایی که اکسیژن فعال میتواند باعث تجزیه بافت سالم شود ، قبل از آسیب زدن به بافت باید از بدن حذف گردد . آب یونیزه قلیایی  به دلیل نقش آنتی اکسیدانی میتواند به مبارزه با رادیکال های آزاد بدن بپردازد .  

آب یونیزه قیلیایی چگونه تولید میشود ؟

آب معمولی دارای PH حدود ۷ است که طبق سنجش میزانPH (۱۴۰) دارای PH خنثی است و هنگامیکه با ORP سنج ( ORP=Oxidation reduction potential) یا پتانسیل اکسیداسیون احیاء  =ORP، پتانسیل اکسیداسیون-احیاء را اندازه گیری کنیم آب های بطری شده معملولی پتانسیل اکسیداسیون احیاءآن ها در رنج mv12۰۰+ — ۸۰۰+ است درحالیکه آب یونیزه قلیایی دارای پتانسیل اکسیداسیون احیاء در رنج mv۲۵۰  ۱۰۰ است . 

فروشگاه خرید آب قلیایی لوکساب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *